Strona główna » Oferta maszyn » Jak zamówić części zamienne ?
1. Zapytanie i Zamówienie poprzez Formularz
Zamówienia lub Zapytania o dostępność lub cenę części prosimy kierować poprzez wysłanie wypełnionego:
Formularza kontaktowego.
W treści prosimy uwzględnić następujące pozycje:
- numer produktu (jeśli jest znany; możemy również udostępnić odpowiedni katalog części),
- nazwa produktu,
- ilość sztuk
Nie przyjmujemy Zapytań i Zamówień telefonicznie.
2. E-mailowe potwierdzenie dostępności i kwota do zapłaty
Otrzymasz e-mailem odpowiedź potwierdzającą dostępność oraz cenę części.
3. Płatność
Przelew na konto:
Bank Pekao S.A. Oddział Pruszków
1 4 1 2 4 0 6 4 0 7 1 1 1 1 0 0 0 0 5 0 9 8 6 6 9 9
4. Wysyłka
Możesz odebrać części osobiście lub zlecić nam wysyłkę pocztą kurierską na terenie całego kraju.
Koszt spedycji przesyłki o wadze do 31,5 kg:
- zwykłej 22,- PLN brutto, płatność przelewem przed wysyłką
- za pobraniem kurierowi 26,- PLN brutto.
5. Dostawa w 1-2 dni
Wspierani przez ogólnopolskiego przewoźnika, staramy się realizować zamówienia części zamiennych w ciągu 24-48 godzin od zaksięgowania płatności.
Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego części / sprzętu.
Oryginał faktury lub paragon dołączamy i dostarczamy z zakupionym towarem.
Regulamin wysyłek towaru dostępny jest w Nocie prawnej
|