Zielone Maszyny Eliet Countax LawnMaster Klippo



Strona główna » Oferta maszyn » 
FAQ - Często Zadawane Pytania

























    Pytanie: Czy prowadzimy serwis sprzętu ogrodniczego ?

    Odpowiedź: TAK. Nasza oferta jest kompleksowa: od sprzedaży do serwisu. Każdy klient, który nabył maszynę lub jakiekolwiek urządzenie w naszej firmie ma zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Dysponujemy wiedzą techniczną, 25 letnim doświadczeniem, częściami zamiennymi, materiałami eksploatacyjnymi i odpowiednio wyposażonym warsztatem niezbędnym do przeprowdzania profesjonalnych przeglądów, napraw i remontów sprzętu ogrodniczego.




    Pytanie: Czy naprawiamy kosiarki Klippo ?

    TAK. Dysponując największym doświadczeniem w zakresie obsługi posprzedażnej kosiarek Klippo oraz dysponując magazynem części zmiennych oferujemy właścicielom kosiarek Klippo każdy rodzaj pomocy technicznej.




    Pytanie: Czy naprawiamy kosiarki innych marek ?

    Odpowiedź: I TAK i NIE
    TAK o ile kosiarka zakupiona została w naszej firmie.

    NIE naprawiamy kosiarek zakupionych w innych punktach sprzedaży.




    Pytanie: Mieszkam w Piastowie i chciałam naprawić kosiarkę, którą kupiłam nie w Państwa punkcie. W internecie po wrzuceniu słów "Piastów" i "serwis kosiarek" pojawia się oferta Państwa firmy. Jeśli ogłaszacie się w internecie rozumiem, że mogę skorzystać z Państwa serwisu, czy tak ? (Beata Oxygen)

    Jeśli kosiarka nie nazywa się Klippo, oraz nie była zakupiona w naszym punkcie - nie prowadzimy serwisu.
    Wyszukiwarki internetowe nie są zbyt precyzyjne w swoich "sugestiach". Wujek Gógiel trochę niedowidzi, trochę niedosłyszy, ale rzeczywiście dość sugestywnie "coś" doradza. Na przyszłość radzimy sceptyczniej odnosić się do takich "informacji" (w tym przypadku raczej dezinformacji) i uważniej czytać zakres oferty na stronie konkretnej firmy przed niepotrzebną wizytą, będącą stratą czasu dla Pani i dla personelu firmy. Poza tym dobrze byłoby pomyśleć o serwisie maszyny juz w momencie jej zakupu i zapytać sprzedawcę o obsługę posprzedażną.




    Pytanie: Mieszkam niedaleko Piastowa. Mam uszkodzoną kosiarkę nabytą w markecie i czy mogłabym naprawić w Państwa serwisie ?

    Odpowiedź: Niestety nie możemy Pani pomóc. Nasz serwis jest przeznaczony wyłącznie do obsługi posprzedażnej naszych klientów tj. osób, które nabyły sprzęt w naszej firmie lub sprzęt marki, której jesteśmy lub byliśmy dystrybutorem krajowym.
    Tak więc "przepustką", do skorzystania z naszego profesjonalnego serwisu jest zakup sprzętu w naszej firmie.
    Prowadzimy taką politykę właśnie dlatego aby nasi klienci mieli maksimum sytysfakcji z użytkowania naszego sprzętu.




    Pytanie: Chciałabym poznać Państwa ofertę handlową. Mam trzyletnią wnuczkę i czy mogłabym ją zabrać ze sobą na wizytę w Państwa salonie sprzedaży w Piastowie ? (Beata Oxygen)

    Odpowiedź: Zapraszamy wszystkich zainteresowanych naszą ofertą i zawsze miło jest nam gościć każdego potencjalnego klienta. Jednakże z racji względów bezpieczeństwa wizyta osób nieletnich nie jest wskazana. Wszelkie urządzenia z naszej oferty wyposażone są w mechanizmy tnące, ostre noże, itp podzespoły mogące być źródłem potencjalnego zagrożenia uszkodzenia ciała, itp. Np. nóż w krawędziarce KS 300 znajdujacej się na ekspozycji jest dokładnie na wysokości twarzy małego dziecka. Strach pomyśleć... Także polecamy pozostawić wnuczkę pod dobrą opieką, a rozumiejąc "babcine" zobowiązania jesteśmy gotowi umówić się na wizytę w dogodnym dla Pani terminie. Nasz personel jest nastawiony na obsługę klientów serwisowych, którzy przyjeżdzają z kosiarkami lub innymi maszynami a nie ... z małymi dziećmi (przedszkole jest 2 przecznice obok).




    Pytanie: Chciałabym kupić rozdrabniacz elektryczny do odpadów ogrodowych do ogródka przy domu. Mam dylemat czy kupić go w dużym zagranicznym markecie czy w Państwa małej rodzinnej firmie ? I czy Państwo nie zwiną się po roku i zostanę na lodzie ?

    Odpowiedź: Pyta Pani czy jesteśmy tzw. firmą krzak ? Nasza firma rzeczywiście jest rodzinna, zlokalizowana jest przy domu co jak to mówią "widać, słuchać i czuć". Istniejemy nieprzerwalnie od 1992 roku w tym samym miejscu i nie zamierzamy zamykać działalności, która dostarcza nam srodków do życia i jest realizacją naszych zawodowych pasji. Tak więc Pani obawy o brak opieki nad Pani maszyną są niepotrzebne. W odróżnieniu od marketu nasze markowe urządzenia są z zasady droższe ponieważ są dużo bardziej zaawansowane technicznie co ma wyraz w większej wydajności i niezawodności, ale ponadto my oferujemy pełną obsługę posprzedażną w jednym miejscu.




    Pytanie: Czy można w Państwa firmie kupić kosiarkę Klippo ?

    Odpowiedź: Informujemy naszych klientów, że z końcem 2010 roku zakończyliśmy promocję i sprzedaż kosiarek i innego sprzętu ogrodniczego marki KLIPPO. Wyjaśniamy w tym miejscu, że ten stan nie wynikał z naszej decyzji, a był związany jedynie z faktem zmiany właściciela marki i producenta i jego nowej polityki w zakresie sprzedaży urządzeń z logo KLIPPO. Nowym właścicielem marki KLIPPO jest od 2007 roku konkurencyjna na rynku firma Husqvarna (Szwecja). Produkcja kosiarek KLIPPO miała zostać przeniesiona do Polski, do nowych zakładów koncernu w Mielcu i przeznaczona w całości na rynek skandynawski.

    Wraz z zakupem marki KLIPPO nowy właściciel przejął pełną odpowiedzialność za dostawy części zamiennych oraz za obsługę serwisową użytkowników sprzętu z logo KLIPPO. Poniżej więcej informacji.




    Pytanie: Czy można w Państwa firmie kupić części do kosiarek Klippo ?

    Odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że dysponujemy magazynem podstawowych części zamiennych. Jednakże wraz z upływem okresu ochronnego dla nas jako byłego dystrybutora, możliwość zaopatrzenia się w części w naszej firmie bedzie sukcesywnie malała. Dlatego też uprzejmie prosimy o wcześniejsze Zapytania i Zamówienia w celu zaopatrzenia sie "na zaś" w podstawowe części niezbędne Państwu w okresie najbliższych kilku lat. Wykaz podstawowych części.





























ZieloneMaszyny® 1992-2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone
05-820 Piastów k.Warszawy, ul. Brzozowa 23 | Telefon 22 723 63 85 | E-mail: biuro@zielonemaszyny.pl







ZieleńService
05-820 Piastów, ul. Brzozowa 23
Tel. 22 723 63 85
Fax 22 723 63 05
E-mail: biuro@zielonemaszyny.pl
systemy_tnace