Zielone Maszyny Eliet Countax LawnMaster Klippo



Strona główna » Oferta maszyn » 
Wymiana silnika w kosiarkach KLIPPO



























    Czy wiesz, że....


    MOŻESZ DAĆ SWOJEJ KLIPPO DRUGIE ŻYCIE !

    Kosiarki KLIPPO to jedne z najtrwalszych kosiarek na rynku. W użytkowaniu przydomowym pierwsze poważne objawy zużycia utrudniające eksploatację takie jak kłopoty z rozruchem, "branie oleju", "zarzucanie" świecy związane z dymieniem na niebiesko, pojawiają się po klikunastu latach. W modelach samobieżnych co najwyżej drobnej konserwacji wymaga przekładnia, może oponki na kołach napędowych też należałoby wymienić, jakieś małe pęknięcie na korpusie wypadałoby pospawać, a korpus "psiknąć" delikatnie świeżą farbą.

    "Wąskim gardłem" okazuje się więc silnik, podwozie generalnie nadal jest "zdrowe" - dzięki solidnym osiom i kołom oraz korpusowi z nierdzewiejącego aluminium!

    Nie polecamy wymiany pierścieni tłokowych, takie "zaleczenie" dla kosiarek obsługujących duże trawniki wystarcza na 1-2 sezony i problem wraca. W modelach pchanych mulczerach Pro 4, Excellent, Champion, Merit, Triumph oraz modelu zbierającym Brilliant (patrz zdjęcie poniżej), sposób montażu silnika do podwozia pozwala na luksus prostej wymiany silnika. Pamiętać należy jedynie o specyficznych "klipposkich" parametrach wałków głównych.



    Na wymianę rekomendujemy następujące silniki firmy Briggs&Stratton:



    popularny, dolnozaworowy model
    Quantum Seria 675 ReadyStart

    i

    bardziej profesjonalny, górnozaworowy
    Intek Edge Seria 825 OHV I/C .







    W modelach samobieżnych Comet STD (Sjalvgangare 21"), Comet S, Pro S, Compact S, Cobra S, Pro Cobra S zastosowany był silnik z dodatkowym, bocznym wałkiem PTO napędzającym bezpośrednio przekładnię paskową napędu kół. Jak wcześniej informowaliśmy koncern Briggs&Stratton w związku ze zmianą polityki sprzedaży - stał się producentem sprzętu finalnego - zaprzestał produkcji silników Quantum i Intek z wałkami bocznymi PTO. Co w tej sytuacji robić ?


    KLIPPO Pro Cobra S w trakcie renowacji

























    Wspólnie z ekspertami przedstawiciela serwisowego Briggs&Stratton, firmy CHABIN z Łodzi, opracowaliśmy technologię naprawy przy wykorzystaniu dostępnych klasycznych silników Quantum i Intek Edge (bez PTO). Koszt takiej renowacji porównywalny jest do ceny zakupu nowej "marketowej" kosiarki.

    Jeśli więc przywiązałeś się do swojej starej KLIPPO, to jest metoda aby tchnąć w nią drugie życie !

    Po więcej informacji dzwoń na numer 22 723 63 85.

    Na bardziej pracochłonne renowacje zapraszamy poza "ostrym" sezonem koszenia.



    KLIPPO Pro S przed i po renowacji































    KLIPPO Pro S OHV gotowa do pracy































    KLIPPO Brilliant w trakcie renowacji






















































    Niezawodna KLIPPO z tzw. "pogrzebaczem" model Comet STD (rok produkcji 1994) po 20 latach użytkowania na trawniku o powierzchni ok. 1000 mkw, z nowym silnikiem (rok produkcji grudzień 2014) gotowa do pracy.































































































ZieloneMaszyny® 1992-2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone
05-820 Piastów k.Warszawy, ul. Brzozowa 23 | Telefon 22 723 63 85 | E-mail: biuro@zielonemaszyny.pl







ZieleńService
05-820 Piastów, ul. Brzozowa 23
Tel. 22 723 63 85
Fax 22 723 63 05
E-mail: biuro@zielonemaszyny.pl
systemy_tnace