Zielone Maszyny Eliet Countax LawnMaster Klippo


Strona główna » Oferta maszyn » 
Warunki gwarancji ELIET



    Drogi kliencie ,

    Dziękujemy za zakup produktu ELIET. Gratulujemy zakupu tego urządzenia, które z pewnością spełni Państwa oczekiwania i potrzeby w nadchodzących latach. W ELIET, robimy wszystko, aby zapewnić, że nasze produkty funkcjonują w pełnym zakresie. Dlatego produkt kwalifikuje się do dwóch lat gwarancji.

    Czym jest gwarancja?

    W ELIET, mamy ścisłe zasady jakościowe dotyczące projektowania i wytwarzania produktów. Priorytety przedstawione przez te przepisy mają zagwarantować długą żywotność i trwałe bezpieczeństwo. Dlatego w ELIET, jesteśmy gotowi do naprawy bez żadnych opłat wad ukrytych lub usterek podczas całego okresu pracy urządzenia (okres gwarancji), pod warunkiem, że następują wskazane procedury.

    Warunki gwarancji

    Zobowiązania gwarancyjne ELIET dla nowych maszyn są regulowane przez następujące warunki:

    I. Okres gwarancyjny
    Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu gdy dealer dostarcza maszynę do klienta (maksymalnie w tydzień po zakupie), a wygasa:
  • • po dwóch latach osobistego (konsumenckiego) użytkowania.
  • • po dwunastu miesiącach lub 100 godzin pracy używania przez wypożyczalnię.
  • • Po dwunastu miesiącach lub 100 roboczogodzin w półprofesjonalnym lub profesjonalnym użyciu.
    Aby kwalifikować się do uzyskania gwarancji Klient jest proszony o zarejestrowanie nowo zakupionej maszyny w ELIET. Należy wypełnić kartę rejestracyjną w trybie online na stronie ELIET: www.eliet.eu. Jeśli nie masz dostępu do internetu, należy wypełnić załączony dowód rejestracji i w całości odesłać go do ELIET.

    II.Co nie jest objęte gwarancją ?
  • • Zużyte części nie są objęte warunkami gwarancji (np. noże, łożyska, paski, łańcuchy, koła zębate, opony, żarówki, bezpieczniki, itp.)
  • • Jeśli okaże się, że awarie są spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem lub szkody wynikłe z zewnętrznego źródła (upadek, odłamki, ciała obce, wypadek).
  • • Jeśli błędy zostały spowodowane nieprawidłową konserwacją urządzenia, która nie jest zgodna z wyznaczoną konserwacją okresową.
  • • Gdy wada jest spowodowana przez niewłaściwe naprawy wykonane przez osoby inne niż autoryzowany dealer ELIET lub po użyciu nieoryginalnych części serwisowych ELIET.
  • • Gdy wada jest spowodowana poprzez niewłaściwe zmiany oryginalnej konstrukcji maszyny.
  • • Gdy błąd powstał przez używanie niezgodne z instrukcjami zawartymi w niniejszym podręczniku.
  • • Gdy określona procedura gwarancji nie została przestrzegana lub gdy okres gwarancji wygasł.
  • • Dla wszystkich problemów związanych z silnikiem, należy skontaktować się z autoryzowanym centrum serwisowym producenta silnika.









Newsletter


Strona główna

Aktualności

Gdzie kupić ?

O nas

Kontakt

Katalogi

Cenniki

Filmy

Pokazy pracy maszyn

Części zamienne

Materiały eksploatacyjne










ZieleńService 2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone
ZieleńService_ZieloneMaszyny® | 05-820 Piastów, ul. Brzozowa 23 | Tel. 22 723 63 85 | Tel./Fax 22 723 63 05 | E-mail: biuro@zielonemaszyny.pl





ZieleńService
05-820 Piastów, ul. Brzozowa 23
Tel. 22 723 63 85
Fax 22 723 63 05
E-mail: biuro@zielonemaszyny.pl